Selam kızlar 5 aydır ilk defa başıma bu geldi bugün sağ göğsüm aşırı şişti ve kitle var gibi ateş içinde aniden yanmaya başladı bende araştırdım ve mastit olduğunu öğrendim ve sağma makinesi ile sağyım dedim çünkü oğlum o göğsümü emmiyor birde ne göreyim kan geliyor ilk defa başıma böyle bir şey geldi ne yapmam lazım çok korkuyorum sütüm kesilir diye kan gelen göğsümü emzirsem oğluma bir şey olur mu