1 bucuk yaşına girdik taneli yemek yediği zaman yutmaya calışıyor yutamadığı zaman bazen ögürüyor yada diliyle taneyi dışa atıyo eline ne versem ısısırıyo ama ciğneme hic yok boncuk makarnalar var onu yapiyorum mesela hic cignemeden kaşıkda 6 7 taneleri anında ciğnemeden yutuyor sizdede her konuda ciğneme porblemleri oldumu yaşadınızmı yaşadıysanız nası alıştırdınız lütfen yaşayanlar yazarmi…..