Kızlar merhaba, 30 yaşıma giricem ergenlikten bu yana bitmeyen sivilcelerimden bıktım. Dermatoloğa da gitmiştim zamanında ama verdikleri işe yaramamıştı. Kükürtlü sabun mu kullanmadım, loreal nivea neutregena gibi gibi markaların yüz yıkama jeli tonik ve nemlendirici setlerini mi kullanmadım. Gece yatmadan cildimi temizleyip pudraladım, gece yatmadan cildimi temizleyip çay ağacı serisini kullandım, yine aynı şekilde zdrave krem kullandım. Kolonya sürdüm 🤣 ya akşınıza gelebilecek çoğu şeyi yaptım. Hatta limonla da sildim. Sadece ama sadece hayatımda yüzümde tek sivilce dahil yoktu hanilelik dönemimde resmen mermer gibi dümdüz pürüzsüz olmuştu. Doğum yaptım yine pıt pıt başladı ve eski haline geri döndü. Bana kesin çözüm ne önerirsiniz cildim yağlı karma. Valla bıktım 🫣😔 İzmirdeyim belki doktor önerirsiniz ya da cildiye ya da cikt bakık uzmanı falan ne bileyim işte kesin çözüm bulan varsa yazsın bana lütfen. Bi ilaç varmış ama karaciğere mi ne zarar veriyomuş kağıt imzalatıyolarmış falan ondan korkuyorum onun dışında ne var