Merhabalar bebeğim ayın 20 sinde tam 4 aylık olacak iki gündür gündüzleri ilk defa sırt üstünden yüz üstüne kendisinin döndüğünü gördüm çok sevindim tabii ki karın üstü durmayı zaten çok seviyor bebeğim. Bu sabah uyandığımda yüz üstü yatarken buldum hiç beklemiyordum çok şaşırdım ve biraz korktum ilk görüşte hemen nefesini kontrol ettim. Bu gece de kameradan izliyorum uyurken sürekli dönmeye çalışıyor bazen dönüyorda. Gece yüz üstü dönebildiğine göre artık nefessiz kalmak gibi bir risk yoktur değil mi sonuçta kendisi yapıyor. İlk bebeğim olduğu için biraz tedirgin oldum. Endişelenmeme gerek var mı?