ElizEla_ Asl-11 benim esimde polis özel harekat. Tayinimiz konyaya cikti. Ev bulamiyoruz😔 nerelerden ev bakiyorsunuz siz
Baltopu Asl-11 canım konyalıyım dikkatimi çeken,kiralık ev duyarsan haber ederim aklımda olsun.o kadar pahalı ki kiralar Allah yardımcınız olsun 🤦🏻♀️
ofkelisirin Asl-11 hem çok pahalı hem bulunamıyor inanın teyzem kaç aydır bakıyor ama yok ykik dökük evler için neler istiyorlar Allah yardımciniz olsun
ElizEla_ Asl-11 biz de oralardan bakiyoruz. Kiralar cok pahali. Biraz beklemeye karar verdik. Kaptirabildiklerije veriyorlarmis devlet bi duzenleme getirecek diye. Fiyatlar dusecektir, o zaman tutariz insallah. Agustosa kadar vaktimiz var
Dr_aly_ ElizEla_ 3 tane pöh olan arkadaşimizin tayini de Konya’ya çıktı. Şimdiden ev tuttular 10 bin TL’ye buldular çok da zorlanmadilar. Birebir gelip tutmak araştırmak lazım galiba. Bizde geçen sene tayin olduk Konya’ya Karatay da yaşıyoruz 🤗
ElizEla_ Dr_aly_ yaa ne guzel. var mi civarinizda kiralik ev. İlanlardaki evler cok eski biz daha temiz yeni gibi ev bakiyoruz. Pöh subesi merama tasinacakmis galiba nereden baksak daha mantikli olur
ElizEla_ Dr_aly_ bi de 10 bin cok degil mi ya gumushanede 1400 veriyorum evim cok guzel. Birden bire 10 bin verecek olmak cok zorumuza gidiyor
Dr_aly_ ElizEla_ evet taşinacakmis da ne zaman taşinir belli değil. Şuan Karatayda. Ev bulursanir iki yer de olur bence
Dr_aly_ ElizEla_ ilanlara ev koymuyor emlakçilar neden bilmiyorum. Etrafimiz da ev de yok . Kapış kapış gidiyor resmen
Dr_aly_ ElizEla_ bizde oyleydik ama her geçen gün artıyor 10 bine şukrecez belki de. Ev sahibimiz 2 katı kiramizi arttırdı mesela . Ev alma şansiniz varsa onu da değerlendirebilirsiniz