uznnzu- ya canım dişte yapıyor gazda yapıyor. Henüz ilk defa böyle şeyleri yaşıyorlar ve ürküyorlar. Doğal olarak anneyi ve kokusunu arıyorlar sakinleşmek için. Bide gazlı bir bebeğiniz olduysa gaz sancıları az çok devam ediyor. Benmkinin mesela azaldı ama güvenip dün kola içtim gece gaz için uyandık daha yeni çıkarabildi mesela. Diş sancısı da azımsanacak bir ağrı değil kendimden biliyorum. Çok zor. Heleki kulağına baskı yapıyorsa daha da rahatsız edici. Benim bebeğim sürekki kulağıyla da oynuyor mesela. Çok şükür kulağında bişey yok doktor dişi kulağına baskı yapıyor dedi. Uyanma nedenini belirleyip çözüm üretmek gerek🌸