1balyanak Eşim polis memuru. Yani belli bir süreden sonra insan sıkılıyor çünkü hiç bir şey yok. Düzce’den çok çok daha küçük avm yok alışveriş yapılacak bir yer yok Lcw dışında kendi çapında butikleri var. Cafeleri var yeterli sayıda. Çocukların vakit geçireceği 15 temmuz ve mameki parkı var. Birde su kenarları var başkada bir şey yok malesef dön dolaş aynı 😬 Biz bu sene tayinciydik normalde ama eşim ipka verdi ve kabul oldu kaldık malesef çift şarkı tamamlamak için oda ☹️ Eşiniz merkezde olursa iyi ama ilçeler hakkında bir fikrim yok. Ev konusuda aşırı sıkıntı burada malesef biz 4 ay bulamamıştık lojmanda çıkmadı ☹️