Ya kızlar oğlum 1 yaşında. Bi haftadır gecw uyurken hala uyuyo gözleri kapalı beşikte ayağa dikiliyor gülüyor hahah diye baya kahkaha atıyo sonra yatıp devam ediyo uyumaya.. dünde beşğin içinde emekledi emekledi baya 1 dakika bakıyorum uaynık değil gözleri kapalı sonra yattı devam uykuya..korkuyorum artık.. emziği düşmüş mesela dün ağzından kalktı emekliyo eliyle yokluyo beşikte bulamadı yattı geri uyumaya devam.. ama bunları yaparken hep uyuyı yani uyanık değil gözleri kapalı.. normalde uyanınc mızlae ya da ağlar çünkü gece ya acıkmıştır ya kaka yapmıştır. Böyle bi kaç gecedir olunca korkmaya başladım. Eşim de uyur gezer olmasın bu çocuk yğrğyünce kapıyı kilitle çıkar gider falan diye tedirgin etti beni. Artık doktora sorucam yarın ama korkmam gereken bi durum var mı sizce?