Dygny23 2,5 aylık bebeğimin kafası düz yanları şiş gibi. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmam gerekir yardımcı olur musunuz? Yan yatırıyorum ama kendisi sürekli düzeltiyor düz yatmaya çalışıyor