Ara ara geçici dönemler oluyor iştah konusunda.zorlamadan ama hiçbir öğününude atlamadan önüne koymaya devam edin.bir de kendi yesin bırakın.ben mesela oğlumu 3 yaşına kadar kendim besledim ama kızım ek gıdaya gectigimiz andan itibaren reddetti ben alışma sürecimiz falan dedim ama hiç bu huyundan vazgececegi yoktu doktorumuza danıştım kendini yerlere atıyor ağlıyor bagriyor ağzını kilitliyor dedim hiç kendisinin yemesini teklif ettin mi kimi çocuk bagimsizligini erken ilan eder dedi. 7.ayda eline kaşık vermeye başladım attı tükürdü yaladı elini kullandı etrafı her yerini kirletti falan derken 1 yaşında kasigi kullanmayı geliştirdi 1.5 yaşında muntazam şekilde çatal kaşık kullanmaya başladı şuan 27 aylık asla kimsenin kendisini beslemesine müsade etmez ben yerim ver der hemen