Mersin'de ıspanaktan dolayı ölenler olmuş. Evet belki %100 doğruluğu yoktur bu haberin ama yine de biz önlemimizi alalım. Adana ve Mersin de sıkıntılı olduğu haberleri dolaşıyor anneler. Bi süre tüketmemek te fayda var. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Sağlıklı günler 🌺