Sadecehuzur Kızlar sarıçam a taşınacağım en güvenli mahallesi hangisi nereden ev tutmalıyım yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
alpsmother_ Sadecehuzur Sarıçam biraz merkeze uzak yeni yerleşim yeri zaten pek bir bilgim yok ama en temiz yeri stadyum çevresi diye biliyorum
Sadecehuzur alpsmother_ oralarda hep çok katlı binalar var sanırım depremden sonra cesaret edemiyorum
alpsmother_ Sadecehuzur evet haklısınız merkezden gidilir tabi adliye de o tarafa taşındı o yüzden ulaşım seçeneği çoktur şimdi ben bilmiyorum ama