Kızlar merhaba bu süreci atlatırsam başka annelere de belki yol olurum Birgün dedim ve çok şükür geçti.Ama bebeğim çok yıprandı keşke bu alerji mevzusunu daha önce duysaydım bebeğimin meme reddinin neden olduğunu da bulmuş okurdum anlayana kadar da memeyi tamamen bıraktı.Ben çok pasta tüketirdim ayran hergün bir sürahı yapardım süt olsun diye genelde içerdim hergün yümurta bebeğim sürekli küçük sivilceler doluyor yüzü vücudu kabuk etrafımdakiler kilo alıyor dedi sıcak dedi islik vs öyle geçiştirdik hırıltısı var ayda iki üç dr gidiyoruz dr burnunu serum fizyolojik ile temizle tekrar gidiyorum ishal hocam normal diyor doktor geliyoruz ilk ay 800 kg aldı gittikçe bu 400 300 200 100 kg almaya başladı doktor yine normal diyor gürültülü kaka var onun normal olduğunu düşünüyordum sonra geldik 4.aya bebeğim para şeklinde egzamalar dirsekler yüzü gözü kabuk kırmızılaşıyor bazen de bu uygulama sayesinde anladım dr yine gittim hocam benim bebeğim süt Alerjisi olabilir mi evet dedi artı kanlı kaka da var kusmalar gittikçe fazlalaşıyor neyse dr şükür benim dememle onayladı bebelac jun. Alerji maması verdi onun üzerine biraz daha iyi oldu ama içerisinde peynir altı suyu olduğu için çokta şikayetler geçmedi dr alerji dr götürün dedi iki ay sonra randevu aldık kan tahlil ve deri test yapıldı ama çıkmadı alerji dr herhangi bir mama verin dedi bizde sma mama verdik çocuk resmen bir haftada mahvoldu yine ben araştırıp tersler doğru çıkmadığı öğrendik başka bir çocuk dr gittik hocam dedim iki yaş dan önce terler ne kadar doğru olabilir dr bana hak verdi sağolsun buradaki anneler bana neocate mama al dedi o tam hidrolize mama ve yazdı onun üstüne bebeğim tam 20 günde bütün yaraları iyileşti 1 hafta düzenli Hipokrat krem sürdüm biobaby şampuan aldım tamamen geçti artık şuan bebeğim 8 aylık tek sorunumuz kilo oda inşallah alır çok uzun yazdım umarım faydalı olurum