Bıktım artık sivilceler den arkadaşlar 22 yaşındayım ergenlikten bu zamana kdr sivilcelerden savaşıyorum artık bir çare yok dr gitim emziriyororsun emzirmeyi bıraktıkdan snra gel dedi ilaç başlanacak mış ama 2 çocuk annesiyim kızım 3Ay 30 günlük sivilceler biri geçmeden diğeri çıkıyor artık yoruldum sürekli sıkıyorum sivilceleri ne yapmam lazım bi bilginiz vrmı??