Benim kızım 3 testten de geçemedi başka bir hastanede detaylı tarama testi yapıldı, ve çok şükür bir sıkıntı çıkmadı normalde 1 ay arayla yapılması gerekiyormuş bize üç testi de hep bir hafta arayla yaptıkları için geçemedi maalesef. ilk testten kalması çok normalmiş yeni doğduğunda anne karnındaki sıvı olabiliyormuş kulağında. Hiç endişe etmeyin inşallah geçersiniz testi ☺️🌸