1bussra ve işaret parmağı kullnmali 18.aya kadar gecikmeyin kimseyede geç yapar vs takilmayin.ben bile 14 aylık bebeğimi goturcem kelimesi yok babildamasi olduğu için.ama bnm oğlum herşeyi anlyip işret ediyor.taklitler var,çirkin ol desem olur,bişey istemezse başıyla hayır yapar,kucağa gelmek için kollarını kaldırır vs…al ver sürekli yapar,hayır diyince asla yapmaz….oyuncakları amacına göre oynar….