Glrmila benim kızımda hastalandi tam 14 aylık bu gece doktora götürdük ateşi evdeyken 38.1 ’di hastanede 37.4 cıktı, doktor öksürük için ateş için ilaç yazdi ayriyetten antibiyotikte yazdı ama 3 gün kullanma eğer hala duzelmezse tekrar gel dedi o zaman muane edip antibiyotiğe baslaticam dedi çarşamba günü tekrar goturcem ve bende hiç kullanmadım ve bugün öğrendim toz halinde antibiyotik oldugunu