Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık. Ama yaklaşık bir haftadır özellikle geceleri sebepsiz yere ağlayarak hatta çığlık atarak ağlıyor. Gözlerini dahi açmıyor o kadar derin. Diş olduğunda böyle değildi şuan dişlik bir durum yok hasta da değil. Rüya gördü desem bir iki görür hep olmaz yani. Aklima ayrılık kaygısı geliyor. Çünkü gün içinde oldukça huzurluyuz uyutmak için zorlamıyorum ya da ağlatmıyorum. Çocuk gelişimi öğretmeniyim. Mümkün olduğunca sakinim. Fakat bir iki haftadır kv alt üst oturuyoruz bu zamana kadar bebeğimi birakmak istemedim. Büyüdüğü için izin vereyim dedim iki haftadır eve alıp götürüyor dedesi ve amcası görsün diye. Max 20 dakika. Çünkü istemiyorum. Fikrime karşı gelenler illa ki olacaktır, fakat herkesin evladı kendine. İzin verdiğinden beri bu uyku krizleri çok arttı. Rahat olayım dedim bıraktım kendimi ama az önce bebeğim öyle bir krize girdi ki oturup o uyuduktan sonra ağladım. Düşünüyorum başka hiç bir neden yok. Benden ayrıldığı için mi acaba beni göremediği için mi diyorum. Yaşayan var mı bu durumu? Evet büyüyünce bunu aşması lazım ama şuan daha çok küçük. Suclamakta istemiyorum kimseyi.. kafam allak bullak önerilerinizi bekliyorum.