Bence tamamen kesmek yerine azaltabilirsinix. Şu an belki biraz ara verip sonra daha az olacak şekilde yiyebilirsiniz. Her gaz yapanı yemesek yiyecek bir şey kalmıyor. Ben öyle yapıyorum canımın istediğinden azar azar yiyordum hem çocuğun bağırsakları da alışıyor. Alerji yoksa tabi