Eceerva Kızlar doğum yapalı 3 gün oldu ayaklarım 44 numaraya bile girmiyor parmaklarım görünmüyr sistemln düşünün bbacaklarm yine öyle bu normal mi fil hastalığı gibi
Ghi Eceerva yatip ayaklarinizin altina 2 yastik koyun her firsatta ben bebegi bile oyle emzirdim. Hatta gece uyurken bile. 2-3 lt de su ictim 4 gunde indi
Gnc27 Ben sezeryan doğum yaptım kanımda enfeksiyon cıktı hastanede yattım 4-5 gün.. onsırada benim de bacağım öyleydi taşıyamıuorum gibi bi his yani baya ağırlaşmıştı ..o yüzden dedim kan değerlerinize baktırın diye
Mercosey Eceerva benim ödemim de genel olarak 3-5 günegeçmişti ama normal hamile ödemi gibiydi yani öyle şişmedi ekstra
Kty_0105 Eceerva ben sezeryan oldum benimkide bir haftaya yakın öyleydi zamanla hareket ettikçe ve su içtikçe geçti