Momomom evet benim doktorumda özellikle enginarı tavsiye etmişti karaciğer dostu mutlaka tüket dedi. Bide sadece alt değeri mi yüksek bununla birlikte başka değerlere de bakıyorlar detaylı. Tahminim uzun bir süre gözlem yaparlar ve pek çok tetkik isterler. Ben ultrason emar çekindim 20 güne bir kan tahlili verdim. Ciğerde büyüme kist vs var mı baktılar. Tuhaf bi hastalıktan şüphe ettiler ferrtin yüksek çıkmış vücudun demir depoluyor dediler falan. En son aşama biyopsi dediler değerlerim düşmeye başlayınca gerek görmediler. Daha geçenlerde tahlil verdim yeni düştü yani tamamen. Stresli bir süreç. Umarım düşüş yaşarsınız. Dikkat etmek gerek, doktorun tavsiyelerini de mutlaka uygulayın.