1gunes kesinlikle sağmayın hem fiziksel hem psikolojik olarak etkiliyor insanı.Bolca emzirin.Sağdığımda ( en iyi makineler de buna dahil ) biberonun dibi dolacak kadar sütüm çıkıyordu.En son kaldırdım hepsini .Maşallah kilo alımı iyi 2,5 yaşa kadar emdi ilk çocuğum.Şimdi ikincisi de öyle.Hiçbir cihaz bebeğin çekim gücüyle aynı değil.Bebeğinizin memeye değen tükürüğü bile süt üretimini artıyor.Bol su tüketin,sütün kalitesini artıracak şeyler yiyin et yumurta kuruyemiş vs. Zaten gerçekten süt azaldıysa kilo takibinde belli oluyor çocuk ağlar durmaz vs. açlıktan ağlarsa zaten anlarsınız