Deletedmom_100 bizde İstanbul’a yakın yaşıyoruz valla yeni yeni yaz geldi buralara iki üç gün oldu bende dört beş gün öncesine kadar açıyorsun dogalgazi ama şöyle gece mesela evin içi çok soğuk çocuğun yüzü buz oluyodu yarım sat bir sat açıp evi ilistirip kapatiyordum ben bile usuyordum şu anda bile buz gibi 😅😅 Haziran’da olmamizin bı farkı yok valla geçen sene bu zamanlar kisalarla yatiyorduk şimdi daha ince uzunlarla yatıyoruz herkezin yaşadığı yerin havası farklıdır