Arkadaşlar merhaba oğlum 15 aylık sürekli bizi ısırıyor ve cimcik atıyor yani kimden gördü nasıl yaptığıyla alakalı hiçbir fikrimiz yok ve canımızı baya acıtıyor tepki verince de gülüyor sanki oyun gibi geliyor ona böyle bir durumda olan var mı varsa nasıl başa çıktınız önerileriniz var mı