Sevgili anneler neredeyse bir ay olacak geçer diye bekliyorum ama geçmiyor yedi aylık olacağız bir hafta sonra , ek gıdaya geçtiğimizden beri mama veremiyorum sütüm de yeterli olmadığı için bazen vermem gerekiyor ama asla içmiyor ağlıyor biberonu almak bile istemiyor ne yapacağım bilemiyorum var mı başına gelen tecrübeli annelerim