Kızlar 20 gün oldu doğum yapalı.
1 hafta içinde gobek bagı düştü.
Göğsünü sıvazlamıyoruz
1 kez büyük oglum yapmıstı bilmeden bir dahada ovalamıyoruz çook hafif kıyafetine kan bulasmıstı.
Şimdide gordum yine cook az az kurumus bi sekilde bulasmıs. Fotoğrafta cok gibi duruyor ama kuru nerdeyse. Normal mi bu durum sizce?
Tatil beldesindeyim yarın sağlık ocagına götürücem ilgilenirler mi bilmiyorum birde size sormak istedim.
Göbek kısmı tam olarak ne zaman iyileşiyor bu durum normal midir
