Merhaba tecrübeli anneler oğlum 6 ay 10 günlük… Gece uyku düzenimiz çok güzeldi fakat yaklaşık 3 haftadır uykuya dalarken yada daldiktan sonra çığlık atarak ağlayarak uyanıyor… Sonrası çok zor geçiyor ve sabahliyoruz…. Herhangi bir rahatsızlığı ateşi vs yok… Gün içinde çok rahat güler oynar taa ki akşam uykuya geçilecek zaman resmen kabusa dönüyor… Bu konuda bilgi sahibi olan anneler lütfen beni bilgilendirebilir mı… ?😐😐😐