Ozleminci Selam arkadaşlar 20 günlükken yarı kırk cıkarma banyosu yapılıyormuş detay bilgisi olup yapan var mı _****_
Ysgl26 Ozleminci oo normal 40 bitti bi de yarı kırk mı çıktı şimdi? Hurafelerimize yenileri ekleniyor ne hoş
Ebus2045 Ozleminci öyle bişey mi varmış. Ben hiç birini yapmadım ne tuzladim,ne diş buğdayı bana aşırı saçma gelen şeyler neden el kadar bebeği bı araba meraklı kadınin içine çıkarayım bana saçma geliyo
Ozleminci Ysgl26 valla saçma ama büyükler her gün yeni birşey cukarıyor lohusayken sadece bitsin istiyosun
Ysgl26 Ozleminci amaan boşver hiçbişiy yapmadım ben ne 40 ı ne diş buğdayı bilmem nesi..millet yiyip içmeye gezmeye bahane arıyo da ondan uydurmuşlar böyle şeyleri. El kadar bebeği insanların arasına sokup ta hastalık kaptırmaya gerek yok saçma sapan adetler için anası gelecek kaynanası görümcesi eltisi yengesi bitmez ..
Ozleminci Aşırı saçma ya yok lohusa kadin akşam evde olurmuş akşam dışarı cıkamazmıs ama büyük baskılar var bakalım sallayarak atlatıcaz inşallah Benden başka yapan yokmu ya herkes o yaptı bu yaptı diyor yıkıldım :D
keskebirazuyusam Yarı kırk çıkarma, normal kırk çıkarma, diş buğdayı, 6 aylık kınası, çişimi öğrendim partisi… Hepside o kadar saçma geliyor ki. Hiçbirine gerek yok yaaa misler gibi bebeğinle vakit geçir milleti eğlendirmek için zamanımı heba edemem valla