Eğer beklentiniz yüksek olmayacak ise kendi hâlinde küçük sevimli bir yer. Denizi, pabuçderesi, küçük bir tatil kasabası edası var. Sezon açılmadan önce gitmiştik fakat şu an sezonun açılması havaların güzel olmasıyla belki farklı bir hava katılmıştır. 😊