Herkese selam 👋 bebeğim 43 günlük kilo alımı az olduğu için hem anne sütü hem mama ile besleniyor. Aptamil ile başladık fakat gaz sorunumuz devam etti sab simplex damla kullandık ama geçmedi. Tekrar doktorumuzun önerisiyle golden goat mamaya ve nurse Harvey şuruba geçtik sonuö yine aynı. Her gün aynı saatte 7 gibi başlayan ağlama krizleri asla sakinleştiremiyoruz masaj yapamıyoruz temas zaten en başından beri sevmiyor sadece biz mi böyleyiz delirmek üzereyim