Merhaba sevgili anneler kızım kızamık oldu Bu durumu yaşayan annelere fikirlerinize ve bilgilerinize ihtiyacım var vücutta döküntü başladı ve yüksek ateş den şuan da hastanedeyiz tahliller bekliyoruz . Doktordan da bilgi alıcam ama sizden de bilgiler fikirler öneriler istiyorum 1 yaşında da oğlum var bu arada beni neler bekliyo süreç ne kadar zaman da biter