Asel-53 benim oğlum da 9,5 aylık aynı aynı, emekleme yok sürünme dahi yok sürekli dönerek gidiyor istediği yere, ayakta duramıyor tutmaya çalışıyoruz ama hatta desteksiz oturuyordu ama sürekli düşüyor devriliyor ya da bilerek kendini arkaya atıyordu doktora sordum emekleme önemli değil emeklemeyebilir dedi ama oturma önemli dedi B12 iğnesi yaptı hakikaten iğne iyi geldi şimdi oturması bile daha iyi daha uzun kalıyor arada dengesi şaşınca devriliyor, bizde yürüteç kullanıyoruz çünkü diğer türlü çok çok yorucu oluyor. Doktor Şuan için sıkıntı görmediği için bende sorun etmiyorum açıkçası emeklemesini çok istemiştim ama ondan da umudum yok :D inşallah yaşlarına yakın yürürler de bizim için de iyi olur ☺️