BuzluLatte Kızlar selam, Çocuğu için 18 yaş altı BES yaptıran var mı ? Nereden yaptırdınız? Bilgi alabilir miyim ?
MeTeCa BuzluLatte Kuveyttürk’ten yaptırdık. Çocuğun kimliğiyle gidip başvurabiliyorsunuz. 200 TL den başlıyor. Masraf ödememek için 5 yıl kalması lazım. Biz zaten açalım unutalım mantığıyla açtığımız için bu süre bizim için sorun olmadı 😊
Demetbulut BuzluLatte babam yaptırdı kızımşa oğluma kızım 12 oğlum 3.5y yaşında ne ödüyor ne kadar veriyor bilmiyorum ama garantiden yaptırmış
Birannisbirbebis BuzluLatte yapı krediden sanırım yaptırdık oğluma her ay 250 tl otomatik ödemede elimizden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyoruz ☺️
BuzluLatte MeTeCa çok teşekkürler. Peki TL üzerinden mi yaptınız? Dolar ve altın bazlı da yapılabiliyormus
Gin BuzluLatte vakıfbankta yaptırdık. 2 ayrı besi var, %50 altın %50 fonda. Çocuğun kimliği ile gidip yaptırabilirsiniz
MeTeCa bluem Kuvettürk’ten yaptırdık. Buralardan bilgi sahibi olabilirsiniz. https://www.katilimemeklilik.com.tr/urunler/birikim/bireysel-emeklilik/planlar/erken-bes-plani https://www.katilimemeklilik.com.tr/urunler/birikim/bireysel-emeklilik/fonlar/emeklilik-yatirim-fonlari/bes