Aylamm0903 3 ay 2 günlük bebeğim memeye gelince cok ağlıyor birgün cok iyi bir gün cok kötü 2 aylıkken 5 600 kıloydu 3 aylık suan 6030 kılo olmus sizce iyi mi ya mama versem mi huysuzlugundan mı yapıyor anlamıyorum doktora gidince soracagım gerci
Esraerol-geldi Aylamm0903 bu aylarda meme reddi yapıyorlar ağlaması doymadıgından değil çişli bezi varsa sorun etme mamaya hiç geçme bence
Yigit-ve-Annesi Aylamm0903 mamaya geçmenizi önermem sütünüzün kalitesini arttıracak şeyler tüketin bol bol sagın sütünüz artsın sagdıklarınızıda içirin aç değildir muhtemelen size ihtiyac duydugu içinde aglıyor olabilir her aglayan bebek aç değildir size sarılmak istiyordur kokunuza ihtiyacı vardır o uyurken yanına uzanın kokunuzu alsın kendini güvende hissetsin