ferlazen bizimki de banyoyu çok severdi banyo yapmak falan istemedi ama alıştı , çok zorlamayın annesi yeni bir şey öğreniyorlar ve kendilerinden bir parça gidiyor zannederlermiş zamanla alışır, benim kızım da çişini söylüyor ama kakasını zorla yapıyor , geçecek öğrenecek alışacak diyorum , sürekli çişin var mı diye söylemiyorum kendi söylüyor yada hareketlerinden anlıyorum götürüyorum . Çok sıkmadan yormadan inşallah süreci atlatırız diyorum bugün 8. Gün 🥹