silaa66 ben yapıyorum aşko kundakla değil ama nohut battanye,Müslin örtü fark etmiyor elime ne geçerse onunla ve normal kundagi anında açtığı için kayınvalidemin kumaştan yaptığı hafif kalın bi seyle de bağlıyorum 😂 bağlıyorum derken gevşek bir sekilde yani şimdi kesin linç yerim durduk yere xhdhdjdk kundaksız asssla asla uyumuyo baya ağlıyor yazda geliyo napcam bilmiyorum bağladığım halde aşağıdan onda bile kollarını da çıkarıyor 😂