tugbaiklkm Kızlar ameliyat olmak istiyorum estetrkik ama devlet özel fiyat olarak ne kadar fark var bide devlett daha uygunsa orda yaptırsam çok fark oliyormu güzel burun konusunda hastaneye atandım ya kendi hastanemdemi yaptırsam ozeldemi
durukusunannesi_ tugbaiklkm bence hastaneden ziyade doktor önemli iyi bir doktor varsa devlette de olur denk gelmesi lazım. Benim görümcem 7 ay önce devlette yaptırdı doktoru çok iyiydi doğal gibi oldu burnu o zaman 17 bin verdiler
Mrvkrt- tugbaiklkm bende istiyorum İzmir deyim tavsiye varsa çok sevinirim çok pahalı özeller devlette de güvenilir içime sinen bir doktor daha bulamadım
Moana tugbaiklkm ameliyatlar özel devlet diye ayrılmamalı. Doktoru araştırın yaptığı işlere bakın. Hastalar genelde Instagram’da fotografin altına yorum yapiyolar onlarla konuşun memnun kalıp kalmasıklarını sorun