Kızlar 8 aylık bir oğlum var antoryum çiceğinin yaprağını yedi küçük bir iki parça sanırım boğazından da çıkardım birtanesini bişey olurmu ya hani böyle kırmızı yaptakları olan çicek doktorumuza attım çiçeğin resmini morarma yada öksürük yoksa bişey olmaz dedi 3 saate yakın olucak korkuyıtum bende yaşayan varmı 😔😔😔😔