Belinays Öksürük vardı bir kaç gündür bu günde solunumda hizliydi nefes alış verişi doktora götürdük cigerlerde enfeksiyon dediler başına gelen varmı tehlikelimi
Burcu_baharkurt Antibiyotik verdiyse düzenli kullanmanı tavsiye ederim bide hava makinan varsa gece yatmadan önce hava takabilrsin en son çare hastanede bitiyo ama o dereceye gelmeden geçer inşallah
Burcu_baharkurt Çok az daha gitmemiş olsaydık evet ama tam zamanında gittiğimiz için ucuz yırttık ama bende hep evde hava kullandım buhar makinası kullandım evin içinde düzenli ilaçlarını kullandım öyle geçirdik çok şükür 🙌
Belinays Burcu_baharkurt bakalım ins iyi olur benim kızımda tüm bebekler iyi olsunlar vala ben annesi olarak çok stres yaşadım bu gün korkular yaşadım değişik seneryolar kafamda uf Cok kötü bide hava makinesi aldık ama.veremiyoriz.kiyameti koparıyor istemiyor zorla tutuyoruz ama ne kadar dogru verebiliyoruz bilemedm.antibiyotik basladik
Burcu_baharkurt İnşallah canım gerçekten bebekler hasta olmasın rabbim sağlık versin hepsine bebeğin inşallah bi an önce düzelir