Prenses18 doğrudur benim pek bi bilgim yok aşılar hakkında, çok sene oldu bide hangi aşıydı hatırlamıyorum ama 1tane aşıydı benim vurındugım ve Mayıs ayıydı sanırım, çünkü benim alerjim Mayıs’ta başlayıp temmuzda bitiyor. Bi daha başka hiç aşı vurunmadım.