DurriMeknun_ Sorum başlıkta! spiral takılan anneler nelere dikkat etmeliyim Doktorum dedi ki adetten çıktıktan sonra Affedersiniz ilişki serbest dedi başka Detay vermedi
Kuzeymomss DurriMeknun_ Devlette mi özelde mi taktırdınız acaba? Acı ağrı hissettiniz mi? Bende taktırmak istiyorum fakat asla cesaret edemiyorum, doğum zamanı alttan muayeneyi yapan ebem o kadar kötüydü ki resmen travma yaşattı bana o yüzden asla cesaret edemiyorum
Esen07-46 DurriMeknun_ bende taktırmak istiyorum amaaa gerçekten çok korkuyorum birde ağır kaldırmamak gerekiyormuş. Ben ağır kaldırmak zorundayım napicam bilemiyorum
kenankaan DurriMeknun_ düzenli kontrollere gidin başka bişey yok. Ha bi de spirale yüzde yüz güvenmeyin
Ayferde DurriMeknun_ spiral taktım diye rahata düşmemeye dikkat edebilirsiniz bununla bile hamile kalan çok kadın var
DurriMeknun_ Kuzeymomss özelden taktım 1250 tl ye hamile olmaktan iyidir çatala çıkıyorsunuz normal Doktor zaten takıyor ebeyle bir ilgisi yok Bu spiral doktorun kendisi geldi taktı 1 ay sonra kontrolüm var Tekrar Adetliyken taktım acı hissi olmuyor asla jel sürüyor sonra muayene ettikten sonra spirali takıyoruz spiral takarken sadece kasık ağrın oluyor asla özel bölgen ağrımıyor
irmarose Kuzeymomss özelde taktırdım ben de doktorunuz takıyor zaten doğum sonrası olduğundan regli değildim çokta rahat taktırdım,regliylen takılıyor normalde o zaman daha acısız oluyor
Kuzeymomss DurriMeknun_ Ben hiç çatala çıkmadım yatakta hep baktılar, evet biliyorum doktor takıyor ama bende travma oluştu yani o anı hayal ettiğimde o gün aklıma geliyor çok kötü oluyorum. Evet adetliyken pek ağrı olmuyormuş kısa sürüyor zaten diyorlar ama işte
Aezgi Vajina darlığıyla alakalımı bilemiyorum ama benim canım çok acıdı bidaha asla taktıramam sanırım doğumumu yapan doktorum taktı isteyerek sezeryan oldum bu arada taktıktan sonra doktor bana normal doğum yapamazmışsın demişti.
Minikkalpler_00 Aezgi neyden dolayı spiral taktıktan sonra normal doğum olmuyor mu artık bende takılı tek çocuk var normal yaptım ama böyle Bi bilgi verilmedi yaa
Kuzeymomss irmarose Evet öyle duymuştum aslında istiyorum ama dediğim gibi travma olarak kaldı bende sanırım
glcn1990 Ben iki ay önce adetsizken taktırdım ağrım olmadı çok az bi kasık ağrısı oldu oda geçti bir iki saate
Ssmerve10 glcn1990 merhaba bende taktirali 7 gün oldu adetsizken taktı doktor ama 2 gün gecikti normal mi sozce Sizde de olmuşmuydu böyle bir durum zaten takıldıktan sonra hala birliktelik olmadı yani
kenankaan Esen07-46 agır kaldırmamak derken? 15 kiloluk oğlumu indirip kaldırıyorum bişey olmadı bayadır ama
Esen07-46 kenankaan öyle değil ben köyde oturuyorum sırtımda ağır çuvallar kaldırmam gerekiyor bazen o yüzden dedim cnm
Alya-Sena Minikkalpler_00 spiral normal doguma engel degl. 3 Cocugumuda normal dogum yaptm spiralle korundum hep
Esraa- Minikkalpler_00 normal dogum olmaz değil .bayan canı çok acıdığı için doktor ona sen normal doğum yapamazmışsın demiş.
Aezgi Minikkalpler_00 normal doğum olmuyor değil benim canım çok acımıştı spralide takan doğumumu yapan doktordu o sebeble normal doğuramazmışsın demişti bana
Minikkalpler_00 Alya-Sena ay çok sevindim şimdi teşekkür ederim yalnız bir sorum olacaktı ya siz ilk çocuktan sonrada taktınız mı spiral genelde ilk çocuktan sonra takılmasını önermiyorlar çocuk olmaz artık diyorlar doğru mu?