Oğlum 4 buçuk aylık.Neredeyse 10 gündür ağlama krizlerine giriyor nefessiz kalıyor titriyor ağlarken,hep kucağımda gezdiriyorum susması için ama bir yerden sonra belim ve dizim devam etmiyor, çoğunlukla mama ile besleniyoruz ve artık mama yerkende ağlama krizlerine giriyor.Gece sürekli uyanıp ağlaması da cabası.Bu durumu yaşayan var mı kızlarrr,zombi gibiyim ne uyku ne dinlenmeeee.Bir yerimi ağrıyor diye düşünüyorum artık,ne yapacağımi şaşırdım