Merhaba, bebeğim gelişim geriliğinden dolayı 37. Haftasında 2700 gram doğdu. Sonrasında birkaç problemden dolayı 13 gün küvezde kaldı.. meme ucum yokmuş o yüzden silikon uç kullanmaya başlamıştım. Kilosu düşük olduğu için başlarda zorlayamadım uçsuz emmeye . Tabi bu arada mama takviyesine başladık.. Bugün 40 ımız çıkyı ancak bir türlü bıraktıramıyorum ucu . Bir yandan da göğüslerim dolmaya başladı, semsert oluyor ve tazyikli çıkıyor artık. Elektrikli sağım makinesi kullanıyorum ama tam boşaltamıyor. Elimle sağmaya devam ettiğimde tazyikli süt çıkıyor , emzirirken diğer göğsümden süt akmaya başladı.
Hem tazyik/aşırı dolma durumunu hem de silikon uc bıraktırma konusunda bana yardımcı olabilir misiniz? Çok zorlanıyorum artık 😞