Ddelaa ayyy neden su vermiyorsunuz hele batmanda yasıyorsunuzzz yorumu yazarken icim yandı 😂 cok zaman gecmis bu kadar cis yapmaması normal degil enfeksiyon olur idrar torbası icinde iyi degil bol bol emzirin yada mama verin ne veriyosanız. Ama 4 ayıda gecmis kesinlikle su vermelisiniz su en hayati organ. Kandaki hücreleri su taşır