Rnur 57 ile hamile kalıp 66 ile doğum yaptım. Doğumdan çıktığımın ertesi günü 58 kiloydum. Ondan sonra ilk 5 ayda 43 kiloya düştüm. Ama isteyerek değil. Bebeğim kolikti ve sürekli kucağımdaydı hiç oturmama izin vermezdi. Eşimde görevdeydi yalnız olunca beslenmeme dikkat edemedim ve kızım çok emiyordu o yüzden bu kadar düştüm. Sonra kolik belası bitince toparladım kendimi 55 kiloyum çıkmak veya inmek istemiyorum ☺️