melike567 o konuda hiç bir bilgim yok maalesef. Ben Hipp kullanıyorum. Bebelac kullananda yok çevremde. Ama bi arkadaşım aptamil kullanıyor oğlu tosun gibi. Ama oğlu da yiyor mamayı yani büyük biberonlardan üst üste iki tane bitiriyor öyle bi mama aşkı.