belinayinannesii Ya elinden oyuncağı alınca ya da istediği bişey olmadığında kendini geri atıyor sıkıyor ve ağlamaya başlıyor. kaskatı kesiyo kendini.. bir kaç haftadır böyle. sizin bebislerde böyle oluyor mu yoksa bizim kız mı çok sinirli 🥴😔😔😔
durukusunannesi_ belinayinannesii bizimki de öylee bitiyor 6. Ayımız oyuncağını elinden al bas bas bağırır ağlar 😂istediğini yapma ağlar. Bazen benim kızım da sinirden kendini sıkıyor istediğini yapmazsam. Ama benim hoşuma gidiyor ya artık isteklerini belli etmeye başladığı için. Mesela mama sandalyesinde oturuyor sıkılınca kucağına al diye kolları kaldırıyor yemek istemezse ağzını kitliyor kendini ifade ediyor bence hoşuma gidiyor benim☺️
Kubra4545 belinayinannesii aynı durum bizdede var özellikle mama sandalyesinde yemeğini yer sonra sıkılır kendini geri atmaya çalışır sıkar 6 ay olan her bebekte oluyormuş demekki bende benim kızımda tek mi diyordum yanlış değilmişim😅
belinayinannesii durukusunannesi_ yaaa bu da ayni 6 buçuk aylık oldu bir haftadır falan baya belli ediyor hamilelikte çok stres yaşadım onun etkisi mi acaaba diye korkuyorum:'((
durukusunannesi_ belinayinannesii yani ben güzel bir hamilelik geçirdim çok şükür 🙏 ama kızım sinirlenmeyi kızmayı biliyor bende her duyguyu öğrenecekler yavaş yavaş normal bir süreç olduğunu düşünüyorum ben endişelenmeyin
Kubra4545 belinayinannesii inanın bende çok stresli bol ağlamalı ve sinirli hamilelik geçirdim bence onunla alakası yok endişelenmeyin
belinayinannesii Kubra4545 Kubra4545 yaa çok üzüldüm.. insan unutamiyor dimi hamileyken yasadiklarini … 😥
Kubra4545 belinayinannesii Malesef asla unutamıyorum ben ve her fırsatta sebep olanların yüzüne çarpıyorum onlar yüzünden erken doğum yapmıştım bunu hak ediyorlar
belinayinannesii Kubra4545 psikolog hayattaki dönüm noktaları unutulmaz ama başa çıkmayı öğrenmeniz gerek demişti.. nasıl olcaksa artık