enercisizkaldimanne xtutku bebeğim 3 aylık olacak ben hâlâ kullanıyorum. İlk oğlumda 8 9 aya kadar kullandım
enercisizkaldimanne xtutku ben memnun kaldım süt artışı ve sütün kalitesi için. Ekstra vitamin kullanımını doğumdan 40 gün sonra bıraktım ama bestlak devam ettim 2 dogumumda da