alykncc1 ya benim bebeğim 10 aylık biz arabayla çarşıya inerken bile direksiyona geçmek için ağlıyo çok sevıyo arka koltukta olmasına rağmen neler çekiyorum. Ayy hayal ettim de konaklaya konaklaya gideceğimi… 😃 Ama sizin bebek arabada güzel duruyorsa harika olur bence bebeğe de değişiklik olabilir. Ama dikkat et hava değişiminden hasta olabilir