Kuzeymomss Yesimkvrg ayy bu elbisenin aynısını sözüm için almıştım ertelenince giyememiştim. Birdaha da hiç giymemiştim 😂 kısmet olmadı daha doğrusu ama çok şık bir elbise gerçekten
Kuzeymomss Yesimkvrg hangi ayda olmuştu? Nisan da olacaktı o yüzden almıştım ağustosa ertelenince kaldı öylece 😂
Yesimkvrg Kuzeymomss bilmiyorum ki canım unuttum özel günleri çok aklımda tutamıyorum bir düğün günümü biliyorum 😂
Yesimkvrg Tatlican sıfır gibi canım 1 defa sözümde giymiştim daha da giymedim dolabımda duruyor deformesi falan yok aldığım gibi 🌸
Tatlican Yesimkvrg ayy kusura bakma canm zaten 0gibi demissin ben sadece 0 olan yeri okudum🙈🙈 .Bazen 0 yaziyorlarda ben inanamiyorum
Beyninizikullanmakucretsizdir Oburiks kız ben elbiseyi tesettür sandım aboooowww 😆😆😆 alt kısmı görünmüyor tam çekmedi herhalde diyordum kendi kendime 🤭
Yesimkvrg Beyninizikullanmakucretsizdir ahaha Allah seni 😂 tesettür abiyeside satıyorum almak istersen 🌸